Összes oldalmegjelenítés

2011. december 31., szombat

unalmas üresség

......kábultan ébredtem, a levegő, az egész hetem egyenlő volt egy áporodott szagú kórtermi koszttal.néha úgy érzem nincs is testem és nem ebben a világban élek, mintha buborékon keresztül figyelném mi történik.
most tök üres vagyok.az utóbbi két évben ennyire üresnek nem éreztem magam.nem kiégettség ez, hanem üresség.
nyugalomban vagyok, meg békés is, de totál üres.


az utolsó másfél hónapom másról sem szólt, csak az elválásról, a leválásról, ezek hullámairól, az új befogadásáról, az új felfedezéséről. rendre elutasítottam mindenkit, bíráltam, nemeket dobáltam garmadával.
ami eddig nem működött, ezután sem fog. már nem csábulok az egyestés kalandok után, nem mászok bele kétes kimenetelű kapcsolatokba, egyszerűen nincs kedvem társkeresőkön észt osztani, hülyéket meggyőzni, fotókat prezentálni, hogy én vagyok az, hidd már el.aztán az ezrediket kimondani, "hát Pubi, két molylepkével jobban jártam volna".unom.unom a csajok féltékenységi próbálkozásait, hogy lovebokszon a blogomat olvassák, közben meg fórumon fikáznak, nézettségi mutatókra hajazva, mert a Csepkéről ha írnak, akkor közfelháborodást kelt, és örvénylik, akár a falusi pletyka. unom a facebook adta lehetőségeket, hogy ismerős ismerőse bököget, mikor  rákérdezek, hogy WTF, meg ki a rosseb vagy, jön a smúzolós dumával, szerinte én jelöltem be őt. anyád vasporos pi***ája jelölget, az. unom a korlátolt kezelőfelületeket, hogy tele van programhibával (lásd facebook), és még nem javították a hibát, mert ahhoz is hülyék.unom a recskagépeket, unom a menedzserstílust, a komolytalanokat, a lebegtetőket, a hazárdírozókat, a "de még egy fotót küldjél már"okat.
hónapokkal ezelőtt lezártam ezt a fajta létezést, nincs értelme, csak megy el rá a drága időm.tapasztaltam belőle, nincs rá igényem.



új élet van, új cél van.új meló, új emberek, új környezet, új Donság :DDD.


Grain történetét most félbehagytam, nincs erőm, ráadásul gyilkossággal keveredett féltékenységi jelenettel kellene boronálnom a mostani részt.nem megy.talán mert nincs bennem féltékenység, sem gyilkosságra való hajlam....milyen jó, hogy nem vagyok skizofrén szuicid :DDDD még magam ölném meg magamat, aztán kitalálnám, hogy nem is én tettem.




kellene egy macska....:DDDDDDDDDDDDDDDDD 
Schrödinger macskája.
halakkal nem lehet "beszélgetni".










4 megjegyzés:

  1. Nagynénéméknél van kismacska (tukmálta most is), nem Schrödinger dobozba zárt! ;)

    VálaszTörlés
  2. van közte tigriscsíkos kandúr??? nekem olyan kellene....cirmos cica hajj....:))))

    VálaszTörlés
  3. Most fekák vannak, de majd érdeklődöm. Úgy szokott lenni, hogy náluk kosztol meg fetreng a helyi macskakolónia nagyja, odajárnak elleni is. Hivatalosan egyet neveztek ki sajátnak, régóta ő a góré. Tavasszal biztosan lesz majd Szefi-csíkos, de megkérdezem a helyi állatorvos asszisztensét is, aki mini magán macska menhelyet tart fenn! :D

    VálaszTörlés
  4. nagyfejű DON típusú macska érdekel :))) öö...de ha van ilyen szín kékes ezüstös, nem csíkos az is érdekel, amolyan brit kék, amilyen a Jerry is volt. ha nincs kandúrban, jó lesz a lány cica is, legfeljebb a szőnyegre gerjed majd, végül is mindegy :))))))

    VálaszTörlés